Manager departament marketing
ZIARUL DE GARDA
№7098179, 1 октября 2018
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Tip de contract: permanent
Se subordonează: Directorului General
Salariu: competitiv, proporțional cu experiența și abilitățile
Context:
Ziarul de Gardă (ZdG) este cel mai important ziar de investigație din Republica Moldova, care se adresează atât publicului vorbitor de limba română, cât și celui de limba rusă. Timp de peste paisprezece ani, investigațiile noastre au condus la crearea unui public unic și dedicat în căutarea unui conținut de calitate. Conținutul pe care îl producem provoacă publicul interesat de informații prezentate într-un mod echitabil, precis și echilibrat. Pentru a ne menține standardele, intenționăm să consolidăm sustenabilitatea noastră pe termen lung prin utilizarea metodelor vechi și noi de finanțare, menținând în același timp integritatea conținutului nostru. Căutăm un manager ambițios și inovator pentru a elabora, conduce și implementa strategiile noastre de marketing.
Responsabilități:
Planifică, organizează și controlează întreaga activitate de marketing din cadrul organizației
Stabilește și implementează strategia de marketing
Desfășoară nemijlocit activități specifice de marketing: promovarea imaginii organizației, branding de organizație și produse, identificare lead-uri, etc.
Gestionarea tuturor aspectelor brand-ului ZdG pe diferite platforme.
Analiza brandului ZdG și a strategiei actuale de branding și elucidarea posibilelor deficiențe sau mesaje conflictuale.
Crearea unui plan de marcă în baza strategiei de brand și asigurarea alinierii tuturor aspectelor platformelor și promovării conținutului (on-air, on-line și offline) și a activităților de marketing, cu etosul și obiectivele mărcii.
În cazul externalizării activităților legate de brand, gestionarea agenților externi și asigurarea bugetelor de marketing sunt îndeplinite.
Caută noi oportunități de marketing care să se potrivească cu brandul și maximizând toate oportunitățile de creștere a audienței.
Informează clienții și potențialii clienți despre activitatea organizației
Întocmirea planului de publicitate al organizației (medii de difuzare, temporizare, obiective);
Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieței, cât si din perspectiva preturilor);
Proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte);
Realizează inventarul spațiului publicitar
Dezvoltarea conceptului și cardului de prețuri (lista de prețuri)
Colaborează și organizează departamentul/agenții de vânzări, inclusiv contribuie la elaborarea strategiei de vânzări și stabilirea acțiunilor specifice
Întocmește și prezintă periodic rapoarte de activitate, studii și analize de piață și alte documente la cererea directorului general;
Aptitudini:
Cunoașterea domeniului mass-media (Print, TV, Radio, WWW, Social Media, Apps, servicii Messenger)
Abilități de comunicator bun, atât verbal, cât și scris (în română, rusă și engleză)
Abilități de cooperare cu o gamă largă de persoane din diferite laturi ale afacerii, interne și externe
Abilități de lider
Abilități de gestionare a mai multor proiecte/procese în paralel
Susțineți valorile etice și morale, viziunea și misiunea ZdG
Calificări:
Cel puțin Master în Marketing, Comunicare, Business sau alte domenii relevante;
Sau cel puțin 6 ani de experiență în management și/sau marketing, vânzări
Pentru a aplica, trimiteți o scrisoare de intenție și CV-ul dvs. la recruitment@zdg.md. Scrisoarea trebuie să fie în limba română/engleză, și ar trebui să explice de ce credeți că acest loc de muncă corespunde cel mai bine ambițiilor Dvs de carieră.
Se subordonează: Directorului General
Salariu: competitiv, proporțional cu experiența și abilitățile
Context:
Ziarul de Gardă (ZdG) este cel mai important ziar de investigație din Republica Moldova, care se adresează atât publicului vorbitor de limba română, cât și celui de limba rusă. Timp de peste paisprezece ani, investigațiile noastre au condus la crearea unui public unic și dedicat în căutarea unui conținut de calitate. Conținutul pe care îl producem provoacă publicul interesat de informații prezentate într-un mod echitabil, precis și echilibrat. Pentru a ne menține standardele, intenționăm să consolidăm sustenabilitatea noastră pe termen lung prin utilizarea metodelor vechi și noi de finanțare, menținând în același timp integritatea conținutului nostru. Căutăm un manager ambițios și inovator pentru a elabora, conduce și implementa strategiile noastre de marketing.
Responsabilități:
Planifică, organizează și controlează întreaga activitate de marketing din cadrul organizației
Stabilește și implementează strategia de marketing
Desfășoară nemijlocit activități specifice de marketing: promovarea imaginii organizației, branding de organizație și produse, identificare lead-uri, etc.
Gestionarea tuturor aspectelor brand-ului ZdG pe diferite platforme.
Analiza brandului ZdG și a strategiei actuale de branding și elucidarea posibilelor deficiențe sau mesaje conflictuale.
Crearea unui plan de marcă în baza strategiei de brand și asigurarea alinierii tuturor aspectelor platformelor și promovării conținutului (on-air, on-line și offline) și a activităților de marketing, cu etosul și obiectivele mărcii.
În cazul externalizării activităților legate de brand, gestionarea agenților externi și asigurarea bugetelor de marketing sunt îndeplinite.
Caută noi oportunități de marketing care să se potrivească cu brandul și maximizând toate oportunitățile de creștere a audienței.
Informează clienții și potențialii clienți despre activitatea organizației
Întocmirea planului de publicitate al organizației (medii de difuzare, temporizare, obiective);
Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieței, cât si din perspectiva preturilor);
Proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte);
Realizează inventarul spațiului publicitar
Dezvoltarea conceptului și cardului de prețuri (lista de prețuri)
Colaborează și organizează departamentul/agenții de vânzări, inclusiv contribuie la elaborarea strategiei de vânzări și stabilirea acțiunilor specifice
Întocmește și prezintă periodic rapoarte de activitate, studii și analize de piață și alte documente la cererea directorului general;
Aptitudini:
Cunoașterea domeniului mass-media (Print, TV, Radio, WWW, Social Media, Apps, servicii Messenger)
Abilități de comunicator bun, atât verbal, cât și scris (în română, rusă și engleză)
Abilități de cooperare cu o gamă largă de persoane din diferite laturi ale afacerii, interne și externe
Abilități de lider
Abilități de gestionare a mai multor proiecte/procese în paralel
Susțineți valorile etice și morale, viziunea și misiunea ZdG
Calificări:
Cel puțin Master în Marketing, Comunicare, Business sau alte domenii relevante;
Sau cel puțin 6 ani de experiență în management și/sau marketing, vânzări
Pentru a aplica, trimiteți o scrisoare de intenție și CV-ul dvs. la recruitment@zdg.md. Scrisoarea trebuie să fie în limba română/engleză, și ar trebui să explice de ce credeți că acest loc de muncă corespunde cel mai bine ambițiilor Dvs de carieră.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳