Digital marketing manager
Metrics lab
№12112738, 25 января 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Гибкий график
Место работы:
Удалённо
Ne dorim să creștem departamentul Performance Marketing (Facebook, IG, Linkedin, Twitter, TikTok Ads, Youtube și Google / PPC).
Dacă ai deja 2-3 ani experiență în agenție, și colegii - dar și clienții - te cunoșteau că persoana lor de încredere în acesta direcție, ai lucrat atât cu bugete micuțe dar și 10,000+ EUR / luna / canal, ești o persoană pozitivă, proactivă și reliable, și te pasionează cu adevărat ceea ce faci, ne-am bucura tare să povestim mai multe!
În mare, ne-am gândit la următoarele puncte importante pentru acest rol:
Experiență anterioară în implementarea, optimizarea și raportarea campaniilor plătite, end-to-end, pe platformele de mai sus (cel puțin o parte dintre ele) este absolut necesară - ideal într-un mediu de agenție, pentru diversitatea conturilor și componentă de management comunicare cu clienții
Certificările Google și similar pentru TikTok / Linkedin / Facebook sunt un plus - cele Google vor fi sigur necesare până la începerea lucrului împreună așa că dacă le ai deja, ai scăpat de-o grijă
Experiență anterioară în lucrul cu platformele eCommerce populare, implementarea și testarea tracking-ului (FB / Google / Linkedin etc) și management-ul Google Tag Manager
Cunoștințe avansate / bilingv engleză
Copywriting skills pentru ads - cât de lung trebuie să fie textul, ce mesaj rezonează cel mai bine cu publicul țintă, ce text merge inclus în creatives vs. ad copy - all that jazz!
Time & project management skills - e foarte important să livrăm totul ordonat, la timp, pentru a menține atât calitatea de top a serviciilor dar și relațiile super cu clienții
Proactivitate și o atitudine pozitivă - știm că probabil vezi asta ca cerință peste tot, dar chiar contează foarte mult, mai ales într-o echipa mică, să ne facă plăcere să lucrăm împreună și să menținem o energie bună între noi
O abilitate foarte bună de comunicare - atât în scris cât și verbal. Nefiind un rol Junior, iar noi nepracticând micromanagement-ul, vei fi “in charge” pentru comunicarea directă cu clienții din portofoliul tău. Sigur, dacă ai nevoie de o mâna de ajutor cu orice, vom fi mereu alături, dar e important să îți devină rapid prieteni, și un emoji la locul lui într-un mail cu recomandări sau un unghi diferit în interpretarea unor rapoarte ajută mai mult decât am crede la prima vedere (dar probabil deja știi asta)
You gotta be a real, reliable team player! - și “descurcăreț”/”descurcăreață” pe deasupra 8)
Lucrând împreună, punem la bătaie….
Un program flexibil și stil de lucru remote - nici nouă nu ne place să stăm în trafic sau să dăm “skip” la sala (prea des :D) dar vrem să ne vedem și să rezolvăm treburi și F2F uneori.
Un pachet salarial bun
Acces la trainiguri si knowledge-ul comun al echipei - ne dorim să fii un adevărat A-player pe zona ta si vom oferi tot suportul pentru a atinge acest obiectiv.
Ca și activitate, zilele ne sunt destul de diferite, însă în mare în acest rol credem că vei jongla mai ales cu:
Implementarea campaniilor tip Paid Ads pe canalele menționate, end-to-end pentru un portofoliu de clienți - industriile variind de la eCommerce până la Tech sau servicii profesionale
Planificare strategică pentru creșterea conturilor, recomandări către clienți și research pentru a identifica cele mai bune și/sau noi tactici de promovare pe fiecare dintre platforme
Training intern - la scurt timp după ce te alături nouă, ne dorim să ai șansa de a deveni mentor și a crește echipa de Performance Marketing
Coordonare cu echipa noastră de content marketing a activităților plătite ce se intersectează cu cele organice
Auditare de conturi și campanii ale agențiilor predecesoare nouă în cazul preluării de clienți noi cu activitate în trecut
Crearea de planuri media, setare benchmarks & KPI’s
Optimizarea campaniilor în curs de rulare
Raportare și interpretare rezultate + oferire de recomandări clienților
Comunicare cu clienții și informare proactivă cu privire la evoluție și rezultate campanii (Email / Zoom calls)
Knowledge sharing în cadrul echipei cu privire la cele mai noi și/sau eficiente modalități prin care putem să ne ajutăm clienții
Dacă până acum lucrurile sună interesant, așteptăm un semn de la tine!
Asteptăm CV-ul și un scurt paragraf despre tine, iar dacă ai și un portofoliu, please do share it too! Pornim de acolo pentru următorii pași.
Dacă ai deja 2-3 ani experiență în agenție, și colegii - dar și clienții - te cunoșteau că persoana lor de încredere în acesta direcție, ai lucrat atât cu bugete micuțe dar și 10,000+ EUR / luna / canal, ești o persoană pozitivă, proactivă și reliable, și te pasionează cu adevărat ceea ce faci, ne-am bucura tare să povestim mai multe!
În mare, ne-am gândit la următoarele puncte importante pentru acest rol:
Experiență anterioară în implementarea, optimizarea și raportarea campaniilor plătite, end-to-end, pe platformele de mai sus (cel puțin o parte dintre ele) este absolut necesară - ideal într-un mediu de agenție, pentru diversitatea conturilor și componentă de management comunicare cu clienții
Certificările Google și similar pentru TikTok / Linkedin / Facebook sunt un plus - cele Google vor fi sigur necesare până la începerea lucrului împreună așa că dacă le ai deja, ai scăpat de-o grijă
Experiență anterioară în lucrul cu platformele eCommerce populare, implementarea și testarea tracking-ului (FB / Google / Linkedin etc) și management-ul Google Tag Manager
Cunoștințe avansate / bilingv engleză
Copywriting skills pentru ads - cât de lung trebuie să fie textul, ce mesaj rezonează cel mai bine cu publicul țintă, ce text merge inclus în creatives vs. ad copy - all that jazz!
Time & project management skills - e foarte important să livrăm totul ordonat, la timp, pentru a menține atât calitatea de top a serviciilor dar și relațiile super cu clienții
Proactivitate și o atitudine pozitivă - știm că probabil vezi asta ca cerință peste tot, dar chiar contează foarte mult, mai ales într-o echipa mică, să ne facă plăcere să lucrăm împreună și să menținem o energie bună între noi
O abilitate foarte bună de comunicare - atât în scris cât și verbal. Nefiind un rol Junior, iar noi nepracticând micromanagement-ul, vei fi “in charge” pentru comunicarea directă cu clienții din portofoliul tău. Sigur, dacă ai nevoie de o mâna de ajutor cu orice, vom fi mereu alături, dar e important să îți devină rapid prieteni, și un emoji la locul lui într-un mail cu recomandări sau un unghi diferit în interpretarea unor rapoarte ajută mai mult decât am crede la prima vedere (dar probabil deja știi asta)
You gotta be a real, reliable team player! - și “descurcăreț”/”descurcăreață” pe deasupra 8)
Lucrând împreună, punem la bătaie….
Un program flexibil și stil de lucru remote - nici nouă nu ne place să stăm în trafic sau să dăm “skip” la sala (prea des :D) dar vrem să ne vedem și să rezolvăm treburi și F2F uneori.
Un pachet salarial bun
Acces la trainiguri si knowledge-ul comun al echipei - ne dorim să fii un adevărat A-player pe zona ta si vom oferi tot suportul pentru a atinge acest obiectiv.
Ca și activitate, zilele ne sunt destul de diferite, însă în mare în acest rol credem că vei jongla mai ales cu:
Implementarea campaniilor tip Paid Ads pe canalele menționate, end-to-end pentru un portofoliu de clienți - industriile variind de la eCommerce până la Tech sau servicii profesionale
Planificare strategică pentru creșterea conturilor, recomandări către clienți și research pentru a identifica cele mai bune și/sau noi tactici de promovare pe fiecare dintre platforme
Training intern - la scurt timp după ce te alături nouă, ne dorim să ai șansa de a deveni mentor și a crește echipa de Performance Marketing
Coordonare cu echipa noastră de content marketing a activităților plătite ce se intersectează cu cele organice
Auditare de conturi și campanii ale agențiilor predecesoare nouă în cazul preluării de clienți noi cu activitate în trecut
Crearea de planuri media, setare benchmarks & KPI’s
Optimizarea campaniilor în curs de rulare
Raportare și interpretare rezultate + oferire de recomandări clienților
Comunicare cu clienții și informare proactivă cu privire la evoluție și rezultate campanii (Email / Zoom calls)
Knowledge sharing în cadrul echipei cu privire la cele mai noi și/sau eficiente modalități prin care putem să ne ajutăm clienții
Dacă până acum lucrurile sună interesant, așteptăm un semn de la tine!
Asteptăm CV-ul și un scurt paragraf despre tine, iar dacă ai și un portofoliu, please do share it too! Pornim de acolo pentru următorii pași.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳