Brand manager
Pharmony SRL
№4709153, 25 января 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe:
- Experiență de minim 2 ani în domeniul promovării medicamentelor și suplimentelor alimentare;
- Cunoaşterea limbilor române și ruse (engleza va fi un avantaj);
- Operare PC: Word, Excel, internet (nivel avansat);
- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
- Gândire strategică;
- Orientare către necesitățile clientului;
- Dinamism, implicare, fire optimistă;
- Abilități de organizare și planificare, punctualitate;
- Permis de conducere, categoria B;
- Automobilul personal va constitui un avantaj;
- Disponibilitate deplasări.
Responsabilități:
- Informarea clienților şi a potențialilor clienți despre produsele oferite;
- Promovarea și vânzarea produselor;
- Elaborarea portofoliului de clienți şi urmărirea dezvoltării de noi parteneriate;
- Identificarea și implementarea canalelor de distribuție;
- Organizarea evenimentelor de marketing;
- Asigurarea necesarului de materiale pentru promovarea produselor;
- Întocmirea rapoartelor cu privire la evoluțiile şi prognozele pe piață;
- Negocierea contractelor de vânzare-cumparare cu clientii;
- Îndeplinirea altor activități conexe vânzărilor.
Oferim:
- Salariu + % din vânzări;
- Pachet social;
- Training-uri profesionale, deplasări;
- Oportunitatea de creştere profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poză la adresa de e-mail: irina.costova@pharmony.md
Numai CV-rile cu poza aplicantului vor fi examinate, iar persoanele selectate vor fi contactate
- Experiență de minim 2 ani în domeniul promovării medicamentelor și suplimentelor alimentare;
- Cunoaşterea limbilor române și ruse (engleza va fi un avantaj);
- Operare PC: Word, Excel, internet (nivel avansat);
- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
- Gândire strategică;
- Orientare către necesitățile clientului;
- Dinamism, implicare, fire optimistă;
- Abilități de organizare și planificare, punctualitate;
- Permis de conducere, categoria B;
- Automobilul personal va constitui un avantaj;
- Disponibilitate deplasări.
Responsabilități:
- Informarea clienților şi a potențialilor clienți despre produsele oferite;
- Promovarea și vânzarea produselor;
- Elaborarea portofoliului de clienți şi urmărirea dezvoltării de noi parteneriate;
- Identificarea și implementarea canalelor de distribuție;
- Organizarea evenimentelor de marketing;
- Asigurarea necesarului de materiale pentru promovarea produselor;
- Întocmirea rapoartelor cu privire la evoluțiile şi prognozele pe piață;
- Negocierea contractelor de vânzare-cumparare cu clientii;
- Îndeplinirea altor activități conexe vânzărilor.
Oferim:
- Salariu + % din vânzări;
- Pachet social;
- Training-uri profesionale, deplasări;
- Oportunitatea de creştere profesională.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poză la adresa de e-mail: irina.costova@pharmony.md
Numai CV-rile cu poza aplicantului vor fi examinate, iar persoanele selectate vor fi contactate
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳