Asistent serviciul clientela
SC "GPG Consulting" SRL
№3690354, 7 марта 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Descrierea postului:
In cadrul Companiei Global Phoning Group, Postul Vacant de Asistent Serviciul Clientela in limba romana si rusa presupune capacitatea de a raspunde necesitatii clientilor prin receptionarea apelurilor telefonice, inregistrarea si gestionarea comenzilor sau a reclamatiilor clientilor prin
diverse tehnici birocratice.
Activitate:
- receptionarea apelurilor telefonice
- inregistrarea, tratarea si transmiterea reclamatiilor clientilor
- Inregistrarea si clasarea datelor comerciale
- oferirea suportului informational clientilor
- lucru intr-o echipa dinamica si o excelenta posibilitate de dezvoltarea profesionala si personala.
Cerinte:
- Cunoasterea perfecta a limbilor romane si ruse
- Abilitati analitice
- Abilitati de comunicare si de solutionare a conflictelor
- Asimilarea si respectarea obiectivelor fixate
- Crearea si dezvoltarea unei relatii de incredere cu clientii
- Redactarea documentelor, scrisorilor, rapoartelor pentru destinatarii interni sau externi ai companiei.
- Cunoasterea calculatorului (MS Office).
Daca sunteti interesat expediati CV-ul dvs. la adresa: livia.rusu@gpg-callcenter.net
Tel: 022-517831
http://gpg-callcenter.net/
In cadrul Companiei Global Phoning Group, Postul Vacant de Asistent Serviciul Clientela in limba romana si rusa presupune capacitatea de a raspunde necesitatii clientilor prin receptionarea apelurilor telefonice, inregistrarea si gestionarea comenzilor sau a reclamatiilor clientilor prin
diverse tehnici birocratice.
Activitate:
- receptionarea apelurilor telefonice
- inregistrarea, tratarea si transmiterea reclamatiilor clientilor
- Inregistrarea si clasarea datelor comerciale
- oferirea suportului informational clientilor
- lucru intr-o echipa dinamica si o excelenta posibilitate de dezvoltarea profesionala si personala.
Cerinte:
- Cunoasterea perfecta a limbilor romane si ruse
- Abilitati analitice
- Abilitati de comunicare si de solutionare a conflictelor
- Asimilarea si respectarea obiectivelor fixate
- Crearea si dezvoltarea unei relatii de incredere cu clientii
- Redactarea documentelor, scrisorilor, rapoartelor pentru destinatarii interni sau externi ai companiei.
- Cunoasterea calculatorului (MS Office).
Daca sunteti interesat expediati CV-ul dvs. la adresa: livia.rusu@gpg-callcenter.net
Tel: 022-517831
http://gpg-callcenter.net/
Факс:
022-517831
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳