Asistent comercial superior în serviciul vînzări şi promovare produse
Î.S. Fiscservinform
№4202024, 18 августа 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Pina la 2 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerinţele funcţiei (postului faţă de persoană)
Studii: Studii: superioare în domeniul jurnalistic; a marketingului sau tehnologiilor informaţionale.
Experienţă profesională: 1 an pe post similar sau minim 3 ani în domeniul relaţiilor publice, a marketing-ului sau în domeniul tehnologiilor informaţionale.
Cunoştinţe specifice:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative care reglementează domeniul economico-financiar, în special cele care vizează sfera de promovare;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, cunoaşterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Internet, Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft Visio.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, motivare, mobilizare de sine şi soluţionarea problemelor, aplanare de conflicte, comunicare eficientă şi specializare continuă în tehnici de relaţii cu publicul şi de abordare a clienţilor.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, politicos în relaţiile cu clienţii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00.
Activitate preponderent de birou, prevede şi deplasări în interes de serviciu la organizaţii publice, la sediul clienţilor şi potenţialilor clienţi ai Întreprinderii, precum şi peste hotare.
Persoanele interesate vor expedia CV-ul la adresa: bn.fisc@mail.ru
Studii: Studii: superioare în domeniul jurnalistic; a marketingului sau tehnologiilor informaţionale.
Experienţă profesională: 1 an pe post similar sau minim 3 ani în domeniul relaţiilor publice, a marketing-ului sau în domeniul tehnologiilor informaţionale.
Cunoştinţe specifice:
- Cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative care reglementează domeniul economico-financiar, în special cele care vizează sfera de promovare;
- Cunoaşterea limbii de stat şi limbii ruse, cunoaşterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Internet, Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft Visio.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, motivare, mobilizare de sine şi soluţionarea problemelor, aplanare de conflicte, comunicare eficientă şi specializare continuă în tehnici de relaţii cu publicul şi de abordare a clienţilor.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, politicos în relaţiile cu clienţii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00.
Activitate preponderent de birou, prevede şi deplasări în interes de serviciu la organizaţii publice, la sediul clienţilor şi potenţialilor clienţi ai Întreprinderii, precum şi peste hotare.
Persoanele interesate vor expedia CV-ul la adresa: bn.fisc@mail.ru
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳