Specialist Secția implementare, dezvoltare și exploatare sisteme informaționale
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
13000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
asigură suportul utilizatorilor în procesul de implementare a funcționalităților noi în sistemul informatic al Întreprinderii;
asigură suportul utilizatorilor în procesul de exploatare a sistemului informațional al Întreprinderii;
implementează aplicații și asigură instruirea utilizatorilor;
elaborează baza metodologică (instrucțiuni, îndrumare, recomandări, etc.) ce vor asigura utilizarea corectă și eficientă a facilităților și resurselor oferite de sistemele informaționale a Întreprinderii.
Cerințe:
studii superioare cu profil IT
cunoașterea sistemelor de operare Windows desktop (configurare), aplicații Microsoft Office;
operarea la nivel avansat cu sistemul de evidență contabilă 1C
cunoștințe teoretice și practice de configurare a sistemelor de plați și servicii poștale utilizate în Întreprindere sau bancare.
Calități personale:
capacitate de organizare a activității
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
comportament decent; rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită
Beneficii:
program de lucru stabil;
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitate de dezvoltare personală;
pachet social.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
asigură suportul utilizatorilor în procesul de implementare a funcționalităților noi în sistemul informatic al Întreprinderii;
asigură suportul utilizatorilor în procesul de exploatare a sistemului informațional al Întreprinderii;
implementează aplicații și asigură instruirea utilizatorilor;
elaborează baza metodologică (instrucțiuni, îndrumare, recomandări, etc.) ce vor asigura utilizarea corectă și eficientă a facilităților și resurselor oferite de sistemele informaționale a Întreprinderii.
Cerințe:
studii superioare cu profil IT
cunoașterea sistemelor de operare Windows desktop (configurare), aplicații Microsoft Office;
operarea la nivel avansat cu sistemul de evidență contabilă 1C
cunoștințe teoretice și practice de configurare a sistemelor de plați și servicii poștale utilizate în Întreprindere sau bancare.
Calități personale:
capacitate de organizare a activității
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
comportament decent; rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită
Beneficii:
program de lucru stabil;
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitate de dezvoltare personală;
pachet social.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳