Specialist marketing
Porta.md
№9377126, 3 august 2020
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Specialist Marketing
Atributii si responsabilitati:
- Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
- Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
- Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing, pentru promovarea serviciilor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
- Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
- Actualizeaza website-ul companiei, editeaza si asigura difuzarea materialelor (ex.newsletter);
- Coordoneaza strategia Social Media si a site-ului;
- Concepe si implementeaza campanii de marketing online: campanii PPC (Adwords si Facebook);
- Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimentele interne ale companiei;
- Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a serviciilor sale;
- Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
- Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
- Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
Cerinte:
- Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
- Persoana creativa, cu initiativa, vesela, dinamica si optimista;
Atributii si responsabilitati:
- Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
- Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
- Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing, pentru promovarea serviciilor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
- Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
- Actualizeaza website-ul companiei, editeaza si asigura difuzarea materialelor (ex.newsletter);
- Coordoneaza strategia Social Media si a site-ului;
- Concepe si implementeaza campanii de marketing online: campanii PPC (Adwords si Facebook);
- Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimentele interne ale companiei;
- Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a serviciilor sale;
- Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
- Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
- Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
Cerinte:
- Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
- Persoana creativa, cu initiativa, vesela, dinamica si optimista;
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳