Specialist marketing
AUM
№3989350, 10 iunie 2016
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilitățile postului:
- monitorizarea și analiza pieței de servicii similar domeniului de activitate;
- elaborare de oferte și activități de marketing în vederea sporirii competitivității serviciilor Universităţii;
- elaborare de recomandări de marketing și evenimente
- elaborarea și realizarea planului de participare a Universităţii la evenimentele de reprezentare: expoziții, tîrguri, conferințe;
- interacționare cu mass media, scriere de articole și mediatizarea evenimentelor, asigurarea suportului informațional al paginii web a companiei;
- elaborare de materiale publicitare și informative (cataloage, pliante etc.), suvenire;
- organizarea amenajării exterioare și interioare a Universităţii, etc.
Cerințe față de candidat:
- experiență profesională în postul de specialist de marketing, în domeniul publicității, relațiilor cu publicul și mass media;
- cunoștințe și experiență în domeniul creării publicității, elaborării și lansării campaniilor promoționale, dar și gestionării acestora;
- experiența profesională în calitate de analist în cadrul departamentului de marketing ;
- monitorizarea și analiza pieței de servicii similar domeniului de activitate;
- elaborare de oferte și activități de marketing în vederea sporirii competitivității serviciilor Universităţii;
- elaborare de recomandări de marketing și evenimente
- elaborarea și realizarea planului de participare a Universităţii la evenimentele de reprezentare: expoziții, tîrguri, conferințe;
- interacționare cu mass media, scriere de articole și mediatizarea evenimentelor, asigurarea suportului informațional al paginii web a companiei;
- elaborare de materiale publicitare și informative (cataloage, pliante etc.), suvenire;
- organizarea amenajării exterioare și interioare a Universităţii, etc.
Cerințe față de candidat:
- experiență profesională în postul de specialist de marketing, în domeniul publicității, relațiilor cu publicul și mass media;
- cunoștințe și experiență în domeniul creării publicității, elaborării și lansării campaniilor promoționale, dar și gestionării acestora;
- experiența profesională în calitate de analist în cadrul departamentului de marketing ;
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳