Specialist în vânzări și promovare produse
Publicația Periodică Monitorul fiscal FISC.MD
№6000190, 27 martie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Elaborarea, implementarea și dezvoltarea strategiilor și politicilor de marketing;
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor media, campaniilor de publicitate și promoții;
• Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței, identificarea unor noi oportunități de vânzare și a clienților noi;
• Analiza eficienței activităților de marketing;
• Asigurarea și creșterea vizibilității Publicației în piața de profil;
• Crearea, menținerea și sporirea loialității față de brand și creșterea notorietății acestuia;
• Participarea la realizarea materialelor și campaniilor de promovare și comunicare;
• Urmărirea evoluției vânzărilor, identificarea și prezentarea propunerilor de corecție/optimizare;
• Realizarea analizelor și rapoartelor periodice de activitate/vânzări.
• Dezvoltarea politicii de fidelizare a clienților;
• Planificarea și organizarea de evenimente în cadrul Publicației;
• Crearea și actualizarea unei baze de date cu clienții și potențialii clienți;
• Negocierea condițiilor încheierii contractelor ce aduc venit Publicației;
• Analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieții, cât și din perspectiva tarifelor);
• Elaborarea materialelor publicitare (broșuri, anunțuri, pliante, oferte, etc.);
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor media, campaniilor de publicitate și promoții;
• Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței, identificarea unor noi oportunități de vânzare și a clienților noi;
• Analiza eficienței activităților de marketing;
• Asigurarea și creșterea vizibilității Publicației în piața de profil;
• Crearea, menținerea și sporirea loialității față de brand și creșterea notorietății acestuia;
• Participarea la realizarea materialelor și campaniilor de promovare și comunicare;
• Urmărirea evoluției vânzărilor, identificarea și prezentarea propunerilor de corecție/optimizare;
• Realizarea analizelor și rapoartelor periodice de activitate/vânzări.
• Dezvoltarea politicii de fidelizare a clienților;
• Planificarea și organizarea de evenimente în cadrul Publicației;
• Crearea și actualizarea unei baze de date cu clienții și potențialii clienți;
• Negocierea condițiilor încheierii contractelor ce aduc venit Publicației;
• Analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieții, cât și din perspectiva tarifelor);
• Elaborarea materialelor publicitare (broșuri, anunțuri, pliante, oferte, etc.);
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳