Specialist deservire clienți în Edineț și Soroca
Oraș:
Edineț
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilitati:
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerinte:
Studii superioare (acceptăm studenți în ultimul an de licență);
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
Beneficii:
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Grafic full time;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, cu mențiunea ”Specialist deservire clienți".
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina
https://www.sebo.md/pagina/cariera.
E-mail: hr@sebo.md
060500045
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerinte:
Studii superioare (acceptăm studenți în ultimul an de licență);
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
Beneficii:
Salariu motivant și bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Grafic full time;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md, cu mențiunea ”Specialist deservire clienți".
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina
https://www.sebo.md/pagina/cariera.
E-mail: hr@sebo.md
060500045
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳