On-trade (horeca) marketing manager
UB FB Trade Group SRL
№5506842, 5 septembrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
UB FB Trade Group SRL angajează On-Trade Marketing Manager, pentru o poziţie permanentă.
Sarcini:
- Elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing Horeca, adaptarea pe piaţa locală a strategiilor globale ale brandurilor
- Organizarea programelor şi activităţilor de marketing în canalele Horeca disponibile
- Manevrarea şi planificarea bugetului de trade marketing aprobat
- Evidenţa şi controlul materialelor promoţionale (POSM) disponibile
- Colaborarea cu departamentul de vânzări
Cunoştinţe/competenţe:
- Studii superioare (de preferinţă marketing sau economie)
- Experienţă minimă de 2 ani în domeniul Horeca, marketing sau vânzări
- Calificare în marketing B2B, Horeca, Trade, metode de stimulare a vânzărilor
- Abilităţi de brand management
- Gândire creativă
- Utilizator încrezut al sistemului MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Cunoaşterea fluentă a limbilor rusă, română şi engleză
- Abilităţi de comunicare şi organizare, analitice, muncă în echipă, perseverenţă
- Deţinerea permisului de conducere categoria B
- Abilităţi în domeniul designului grafic, în special cu ajutorul programelor Photoshop, Corel Draw
- Deţinerea şi conducerea maşinii proprii
Orar: 5 zile pe săptămână, 09:00 - 18:00
Oferim angajare oficială, pachet social, dezvoltare profesională, mentoring. Salariu atractiv.
UB FB Trade Group oferă oportunitatea de a munci pentru branduri internaţionale cu renume mondial, de clasă premium, cu acces implicit la strategii globale de marketing. Cu o experienţă de 20 de ani, compania se poate lăuda cu stabilitatea pe care o oferă salariaţilor săi, atât financiară, cât şi morală.
Managerul On-Trade marketing primeşte eventual, oportunitatea de a fi brand manager al unui grup de branduri, având ocazia să colaboreze direct cu partenerii externi.
Funcţia de On-Trade marketing manager presupune planificarea, organizarea şi respectiv, participarea la numeroase evenimente publice, promoţii, petreceri şi recepţii în care sunt implicate brandurile companiei.
Deadline expediere CV: 15.09.2017
Sarcini:
- Elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing Horeca, adaptarea pe piaţa locală a strategiilor globale ale brandurilor
- Organizarea programelor şi activităţilor de marketing în canalele Horeca disponibile
- Manevrarea şi planificarea bugetului de trade marketing aprobat
- Evidenţa şi controlul materialelor promoţionale (POSM) disponibile
- Colaborarea cu departamentul de vânzări
Cunoştinţe/competenţe:
- Studii superioare (de preferinţă marketing sau economie)
- Experienţă minimă de 2 ani în domeniul Horeca, marketing sau vânzări
- Calificare în marketing B2B, Horeca, Trade, metode de stimulare a vânzărilor
- Abilităţi de brand management
- Gândire creativă
- Utilizator încrezut al sistemului MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Cunoaşterea fluentă a limbilor rusă, română şi engleză
- Abilităţi de comunicare şi organizare, analitice, muncă în echipă, perseverenţă
- Deţinerea permisului de conducere categoria B
- Abilităţi în domeniul designului grafic, în special cu ajutorul programelor Photoshop, Corel Draw
- Deţinerea şi conducerea maşinii proprii
Orar: 5 zile pe săptămână, 09:00 - 18:00
Oferim angajare oficială, pachet social, dezvoltare profesională, mentoring. Salariu atractiv.
UB FB Trade Group oferă oportunitatea de a munci pentru branduri internaţionale cu renume mondial, de clasă premium, cu acces implicit la strategii globale de marketing. Cu o experienţă de 20 de ani, compania se poate lăuda cu stabilitatea pe care o oferă salariaţilor săi, atât financiară, cât şi morală.
Managerul On-Trade marketing primeşte eventual, oportunitatea de a fi brand manager al unui grup de branduri, având ocazia să colaboreze direct cu partenerii externi.
Funcţia de On-Trade marketing manager presupune planificarea, organizarea şi respectiv, participarea la numeroase evenimente publice, promoţii, petreceri şi recepţii în care sunt implicate brandurile companiei.
Deadline expediere CV: 15.09.2017
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳