Media planner
Vivaki Moldova
№3850946, 22 februarie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unei persoane responsabile, motivate și hotărâte că funcția de media planner este cea mai potrivită pentru sine. Desfășurându-vă activitatea în cel mai mare holding din domeniul publicitar, Vivaki Moldova, veți avea posibilitatea să lucrați cu cei mai importanți Clienți de pe piață, să faceți parte dintr-o echipă de profesioniști și să învățați ceva nou în fiecare zi.
Funcții și responsabilități:
1) Îndeplinirea media planurilor pentru campaniile publicitare la TV, radio și alte canale de comunicare;
2) Analiza eficienței desfășurării campaniei publicitare și optimizarea acesteia, dacă e necesar;
3) Întocmirea rapoartelor finale și săptămânale pentru campaniile publicitare desfășurate;
4) Analiza activității publicitare concurențiale;
5) Lucrul cu bazele de date specializate.
Cunoștințe și abilități:
1) Studii superioare. Vom da prioritate candidaților cu:
– studii în marketing;
– studii în domeniul matematicii, analitică, statistică, informatică;
2) Cunoștințe de Excel, Power Point la nivel avansat de utilizator;
3) Cunoașterea fluentă a limbii Române, Rusă și Engleză (scris și verbal);
4) Dorința și abilitatea de a lucra cu cifre și cu o cantitate mare de date.
Calități personale:
Responsabilitate, tenacitate, spirit analitic, atenție la detalii, independență și pro-activitate în îndeplinirea sarcinilor, dorința și capacitatea de a învăța.
Condiții:
1) Programul de muncă – full-time și pachet social;
2) Training-uri, formare continuă din contul companiei;
3) Posibilitatea de creștere în carieră (atât din punct de vedere profesional, cât și financiar);
4) Atmosferă productivă și binevoitoare, într-un colectiv sociabil și tânăr.
Funcții și responsabilități:
1) Îndeplinirea media planurilor pentru campaniile publicitare la TV, radio și alte canale de comunicare;
2) Analiza eficienței desfășurării campaniei publicitare și optimizarea acesteia, dacă e necesar;
3) Întocmirea rapoartelor finale și săptămânale pentru campaniile publicitare desfășurate;
4) Analiza activității publicitare concurențiale;
5) Lucrul cu bazele de date specializate.
Cunoștințe și abilități:
1) Studii superioare. Vom da prioritate candidaților cu:
– studii în marketing;
– studii în domeniul matematicii, analitică, statistică, informatică;
2) Cunoștințe de Excel, Power Point la nivel avansat de utilizator;
3) Cunoașterea fluentă a limbii Române, Rusă și Engleză (scris și verbal);
4) Dorința și abilitatea de a lucra cu cifre și cu o cantitate mare de date.
Calități personale:
Responsabilitate, tenacitate, spirit analitic, atenție la detalii, independență și pro-activitate în îndeplinirea sarcinilor, dorința și capacitatea de a învăța.
Condiții:
1) Programul de muncă – full-time și pachet social;
2) Training-uri, formare continuă din contul companiei;
3) Posibilitatea de creștere în carieră (atât din punct de vedere profesional, cât și financiar);
4) Atmosferă productivă și binevoitoare, într-un colectiv sociabil și tânăr.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳