Marketing specialist
V-Continental
№5582745, 23 septembrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Managementul Business Centrelor este un domeniu popular şi competitiv, aflat în permanentă creştere, astfel încât experiența de lucru în acest sector de activitate este esențială pentru dezvoltarea unei cariere de succes. Vă oferim o posibilitate reală de a lucra într-o companie de succes, integrarea într-o echipă tânără, oportunităţi de dezvoltare pe plan profesional şi personal.
Business Centre Manager Assistant este responsabil pentru suport în gestionarea, managementul, marketing, promovare zilnică a Imobilului de Birouri şi Sălilor de conferințe. Aceasta include activităţi de gestionare a tuturor serviciilor acordate de Business Centre, cum ar fi:
• social media management
• marketing, publicitate și PR
• perfectarea ofertelor comerciale
• negocieri, vânzări
Responsabilităţi:
• realizarea tuturor sarcinilor stabilite de Business Centre Manager pentru atingerea gradului de ocupare maxim al birourilor/spaţiilor centrului
• coordonarea activităţilor/evenimentelor/întâlnirilor desfaşurate in cadrul Business Centrului
• asigurarea implicării eficiente a echipei de management operațional a companiei in ciclu de transmitere în locaţiune a birourilor, inchirierii sălilor de conferinţe
• intreţinerea relaţiilor cu organizatorii evenimentelor/trainingurilor/conferinţelor
• furnizarea serviciilor ce satisfac cerințele şi nevoile clienților
• organizarea procesului de derulare a evenimentelor în mod eficient
• planificarea în mod eficient a campaniilor de promovare si marketing, bugetarea corectă pentru maximizarea veniturilor
• crearea unui echilibru între satisfacția nevoilor clienților și gestionarea eficientă a afacerii
Activităţi zilnice/cerinţe faţă de post:
• comunicarea zilnica cu echipa de management, planificarea programelor de lucru și verificarea cerințelor clientului
• prelucrarea reclamațiilor, comentariilor și întrebărilor clienților
• asigurarea desfăşurării in conditii stipulate de client a evenimentelor/campaniilor/conferinţelor
• organizarea și monitorizarea campaniilor de promovare a Business Centrului şi Salilor de Conferinţe pe reţele de socializare
• atingerea obiectivele stabilite de profit
• realizarea activităţilor de vânzare și marketing inclusiv promoții, oferte, materialele promoționale, imagini, forografii, video, anunţuri, cold-calls
• menținerea standardelor, aplicarea procedurilor interne pentru furnizarea serviciilor de înaltă calitate
• cercetarea pieţii, grupei-ţintă, ofertelor existente pentru identificarea unor noi oportunităţi şi atragerea de prospecţi noi
Cerinte faţă de candidat:
• flexibilitatea pentru a face față modificărilor de ultimă oră
• capacitatea de a rezolva probleme pe măsură ce acestea apar
• abilităţi de organizare a timpului, atenţie la detalii
• limba Engleză la nivel avansat
• buna înţelegerea platformelor de socializare
• abilitati de copywriting
• cunostinte de baza de ale programelor Adobe Creative Suite - Photoshop, Illustrator, InDesign
Detalii:
1. Orar de lucru este standard, conform legislaţiei în vigoare, posibil flexibil.
2. Salariu negociabil
3. Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică:
finconsultgrup@gmail.com
4. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la următorul număr de telefon: 076755571
Business Centre Manager Assistant este responsabil pentru suport în gestionarea, managementul, marketing, promovare zilnică a Imobilului de Birouri şi Sălilor de conferințe. Aceasta include activităţi de gestionare a tuturor serviciilor acordate de Business Centre, cum ar fi:
• social media management
• marketing, publicitate și PR
• perfectarea ofertelor comerciale
• negocieri, vânzări
Responsabilităţi:
• realizarea tuturor sarcinilor stabilite de Business Centre Manager pentru atingerea gradului de ocupare maxim al birourilor/spaţiilor centrului
• coordonarea activităţilor/evenimentelor/întâlnirilor desfaşurate in cadrul Business Centrului
• asigurarea implicării eficiente a echipei de management operațional a companiei in ciclu de transmitere în locaţiune a birourilor, inchirierii sălilor de conferinţe
• intreţinerea relaţiilor cu organizatorii evenimentelor/trainingurilor/conferinţelor
• furnizarea serviciilor ce satisfac cerințele şi nevoile clienților
• organizarea procesului de derulare a evenimentelor în mod eficient
• planificarea în mod eficient a campaniilor de promovare si marketing, bugetarea corectă pentru maximizarea veniturilor
• crearea unui echilibru între satisfacția nevoilor clienților și gestionarea eficientă a afacerii
Activităţi zilnice/cerinţe faţă de post:
• comunicarea zilnica cu echipa de management, planificarea programelor de lucru și verificarea cerințelor clientului
• prelucrarea reclamațiilor, comentariilor și întrebărilor clienților
• asigurarea desfăşurării in conditii stipulate de client a evenimentelor/campaniilor/conferinţelor
• organizarea și monitorizarea campaniilor de promovare a Business Centrului şi Salilor de Conferinţe pe reţele de socializare
• atingerea obiectivele stabilite de profit
• realizarea activităţilor de vânzare și marketing inclusiv promoții, oferte, materialele promoționale, imagini, forografii, video, anunţuri, cold-calls
• menținerea standardelor, aplicarea procedurilor interne pentru furnizarea serviciilor de înaltă calitate
• cercetarea pieţii, grupei-ţintă, ofertelor existente pentru identificarea unor noi oportunităţi şi atragerea de prospecţi noi
Cerinte faţă de candidat:
• flexibilitatea pentru a face față modificărilor de ultimă oră
• capacitatea de a rezolva probleme pe măsură ce acestea apar
• abilităţi de organizare a timpului, atenţie la detalii
• limba Engleză la nivel avansat
• buna înţelegerea platformelor de socializare
• abilitati de copywriting
• cunostinte de baza de ale programelor Adobe Creative Suite - Photoshop, Illustrator, InDesign
Detalii:
1. Orar de lucru este standard, conform legislaţiei în vigoare, posibil flexibil.
2. Salariu negociabil
3. Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul + foto la adresa electronică:
finconsultgrup@gmail.com
4. Doar persoanele ce vor corespunde cerinţelor vor fi contactate
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la următorul număr de telefon: 076755571
Telefon:
Persoana de contact:
Marcova natalia
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳