Manager de oficiu
HR-Consulting
№3928961, 24 mai 2016
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
HR-Consulting – lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant: MANAGER DE OFICIU.
COMPANIA:
- Un Holding, care activează cu succes în domeniile: Alimentaţiei Publice, Comerţului cu amănuntul, prestării Serviciilor de Consultanţă, Distributie, Constructii si altele.
RESPONSABILITĂŢI:
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere si a actelor oficiale ale companiei;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei, deservirea deleagtiilor;
- Evidenta documentatiei pe cadre.
CERINŢE:
- Experienta intr-o funție similară mai mult de 1 an,
- Studii superioare finisate,
- Cunoaşterea verbala si scrisa a Limbilor: Româna, Rusă, Engleza, Franceza,
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
- Responsabilitate.
BENEFICII:
- Salariu motivant + pachet social,
- Oficiu modern,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns50@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
COMPANIA:
- Un Holding, care activează cu succes în domeniile: Alimentaţiei Publice, Comerţului cu amănuntul, prestării Serviciilor de Consultanţă, Distributie, Constructii si altele.
RESPONSABILITĂŢI:
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere si a actelor oficiale ale companiei;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei, deservirea deleagtiilor;
- Evidenta documentatiei pe cadre.
CERINŢE:
- Experienta intr-o funție similară mai mult de 1 an,
- Studii superioare finisate,
- Cunoaşterea verbala si scrisa a Limbilor: Româna, Rusă, Engleza, Franceza,
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
- Responsabilitate.
BENEFICII:
- Salariu motivant + pachet social,
- Oficiu modern,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns50@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳