Director de vânzări
Cotidianul TV
№10544585, 17 august 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Alege graficul de munca
Cerinţe:
• Studii superioare;
• Experienţă în domeniu de cel puţin 3 ani;
• Cunoaşterea limbilor Română şi Rusă (fluent), limbii Engleze la nivel mediu;
• Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Express);
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
• Abilităţi de comunicare;
• Flexibilitate;
• Disponibilitate la program încărcat
Atribuţii funcţionale:
• Promovarea imaginii Postului TV Informarea clienților și a potențialilor clienți despre activitatea organizației.
• Întocmirea planului de publicitate al Postului TV;
• Colaborarea cu agențiile de publicitate în vederea atragerii clienţilor;
• Coordonarea campaniilor de marketing; Efectuarea de studii de piață:
• Identificarea modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali;
• Analiza prețurilor practicate pe piața pentru domeniul de activitate și realizarea de propuneri fundamentale de modificare a prețurilor practicate de organizație;
• Monitorizarea audienţei Postului TV şi înaintarea propunerilor de majorare a ratei audienţei.
• Documentarea continuă despre preţurile la publicitate oferite de concurenți
• Urmărește și gestionează bugetul de marketing;
• Participă la stabilirea targhetelor de marketing;
• Gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date (de marketing) a Postului TV;
• Coordonează modul de realizare și promovare a site-ului firmei;
• Întreține relații cu clienții firmei: analiza satisfacției acestora;
• Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcție de necesitățile organizaționale;
• Studii superioare;
• Experienţă în domeniu de cel puţin 3 ani;
• Cunoaşterea limbilor Română şi Rusă (fluent), limbii Engleze la nivel mediu;
• Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Express);
• Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
• Abilităţi de comunicare;
• Flexibilitate;
• Disponibilitate la program încărcat
Atribuţii funcţionale:
• Promovarea imaginii Postului TV Informarea clienților și a potențialilor clienți despre activitatea organizației.
• Întocmirea planului de publicitate al Postului TV;
• Colaborarea cu agențiile de publicitate în vederea atragerii clienţilor;
• Coordonarea campaniilor de marketing; Efectuarea de studii de piață:
• Identificarea modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali;
• Analiza prețurilor practicate pe piața pentru domeniul de activitate și realizarea de propuneri fundamentale de modificare a prețurilor practicate de organizație;
• Monitorizarea audienţei Postului TV şi înaintarea propunerilor de majorare a ratei audienţei.
• Documentarea continuă despre preţurile la publicitate oferite de concurenți
• Urmărește și gestionează bugetul de marketing;
• Participă la stabilirea targhetelor de marketing;
• Gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date (de marketing) a Postului TV;
• Coordonează modul de realizare și promovare a site-ului firmei;
• Întreține relații cu clienții firmei: analiza satisfacției acestora;
• Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcție de necesitățile organizaționale;
Telefon:
Persoana de contact:
Cristian Cobuz
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳