Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training
Tucano Coffee
№14962113, 18 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Ești ambițios, proactiv și organizat? Vrei să fii parte a familiei Tucano? Dacă ai raspuns – da, atunci candideaza la postul nostru vacant, Asistent administrativ și responsabil Social Media & Proeicte Training.
Ce calități personale trebuie sa ai?
Organizat: gestionarea eficientă a timpului și a sarcinilor prioritare.
Responsabil: seriozitate în îndeplinirea sarcinilor și asumarea rezultatelor.
Cinstit: integritate morală și etică profesională.
Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplineşti?
Eşti dinamic şi doreşti să te dezvolți;
Ai experienta in instruire sau gestionarea rețelelor sociale (SMM), promovare și/sau realizarea de materiale video;
Ai experiență în antreprenoriat sau management (constituie un avantaj);
Ai studii superioare, cunoşti limba română avansată, cunoașterea limbii engleze și ruse reprezintă un avantaj.
Care vor fi responsabilitatile tale functionale?
1. Gestionarea social media și promovării:
Filmarea, editarea și publicarea de video-uri pe platforme sociale și canale personale de conținut;
Pregătirea materialelor informative și crearea de postări atractive;
Colaborarea cu agenții de promovare pentru a crește vizibilitatea brandului.
2. Coordonarea și organizarea trainingurilor:
Dezvoltarea și menținerea platformelor de training online (landing pages, sisteme LMS);
Organizarea interviurilor preventive cu candidații la traininguri, răspuns la întrebările acestora și gestionarea comunicării în chat-uri;
Monitorizarea progresului participanților la traininguri și intervenții prompte pentru motivare sau clarificări;
Menținerea unei evidențe clare și precise a participanților și a progresului lor.
3. Asistență administrativă și suport sarcini și proiecte:
Participarea la unele întâlniri săptămânale;
Organizarea și prioritizarea sarcinilor persoanelor din echipa, asigurându-se că proiectele sunt în graphic;
Sprijin în organizarea evenimentelor interne și a altor activități operaționale.
Ce iti oferim?
Posibilitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic;
Training-uri și acces la programe de dezvoltare personală și profesională;
Salariu atractiv și oportunități de avansare în conducator de proiect sau antreprenor pe măsura performanței;
Flexibilitate în organizarea activității, lucru combinat off si remote.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, atunci expediază CV-ul tău la adresa de e-mail a.sirbu@tucanocoffee.com, specificind functia la care aplici. E-mail: a.sirbu@tucanocoffee.com
Ce calități personale trebuie sa ai?
Organizat: gestionarea eficientă a timpului și a sarcinilor prioritare.
Responsabil: seriozitate în îndeplinirea sarcinilor și asumarea rezultatelor.
Cinstit: integritate morală și etică profesională.
Care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplineşti?
Eşti dinamic şi doreşti să te dezvolți;
Ai experienta in instruire sau gestionarea rețelelor sociale (SMM), promovare și/sau realizarea de materiale video;
Ai experiență în antreprenoriat sau management (constituie un avantaj);
Ai studii superioare, cunoşti limba română avansată, cunoașterea limbii engleze și ruse reprezintă un avantaj.
Care vor fi responsabilitatile tale functionale?
1. Gestionarea social media și promovării:
Filmarea, editarea și publicarea de video-uri pe platforme sociale și canale personale de conținut;
Pregătirea materialelor informative și crearea de postări atractive;
Colaborarea cu agenții de promovare pentru a crește vizibilitatea brandului.
2. Coordonarea și organizarea trainingurilor:
Dezvoltarea și menținerea platformelor de training online (landing pages, sisteme LMS);
Organizarea interviurilor preventive cu candidații la traininguri, răspuns la întrebările acestora și gestionarea comunicării în chat-uri;
Monitorizarea progresului participanților la traininguri și intervenții prompte pentru motivare sau clarificări;
Menținerea unei evidențe clare și precise a participanților și a progresului lor.
3. Asistență administrativă și suport sarcini și proiecte:
Participarea la unele întâlniri săptămânale;
Organizarea și prioritizarea sarcinilor persoanelor din echipa, asigurându-se că proiectele sunt în graphic;
Sprijin în organizarea evenimentelor interne și a altor activități operaționale.
Ce iti oferim?
Posibilitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic;
Training-uri și acces la programe de dezvoltare personală și profesională;
Salariu atractiv și oportunități de avansare în conducator de proiect sau antreprenor pe măsura performanței;
Flexibilitate în organizarea activității, lucru combinat off si remote.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, atunci expediază CV-ul tău la adresa de e-mail a.sirbu@tucanocoffee.com, specificind functia la care aplici. E-mail: a.sirbu@tucanocoffee.com
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut