Account manager cu experiență
SEOLITTE
№10011757, 18 martie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Job: full-time, de la 09.00-18.00
Salariu: motivant
Echipa SEOLITTE (https://seolitte.com/) angajează un account manager (preferabil cu experiență în domeniu), care ar realiza următoarele sarcini:
• Întreține și dezvolta relația cu clienții deja existenți ai companiei;
• Planifica și realiza vizite periodice la client;
• Identifica potențiali clienți în sfera alocată;
• Promova întregul portofoliu de servicii al companiei;
• Actualiza permanent baza de date cu clienți;
• Negocia cu clienții condițiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin statutul Companiei;
• Prospecta piața și tendințele acesteia și propune Managerului direct soluții de creștere a vânzărilor;
• Asigura derularea potrivită a contractelor cu clienții deja existenți;
• Transmite oferte către potențiali clienți.
Cerințe:
• Constituie un avantaj experiența anterioară;
• Cunoștințe de operare calculator: Word, Excel, programe de editare – nivel avansat;
• Cunoștințe de limba engleza – nivel mediu sau avansat;
• Excelente abilități de negociere, comunicare persuasivă, perseverență;
• Inițiativă;
• Capacitate de analiză logică a situațiilor și informațiilor;
• Integritate profesională;
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Oportunități de dezvoltare profesională, programe de training.
Salariu: motivant
Echipa SEOLITTE (https://seolitte.com/) angajează un account manager (preferabil cu experiență în domeniu), care ar realiza următoarele sarcini:
• Întreține și dezvolta relația cu clienții deja existenți ai companiei;
• Planifica și realiza vizite periodice la client;
• Identifica potențiali clienți în sfera alocată;
• Promova întregul portofoliu de servicii al companiei;
• Actualiza permanent baza de date cu clienți;
• Negocia cu clienții condițiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin statutul Companiei;
• Prospecta piața și tendințele acesteia și propune Managerului direct soluții de creștere a vânzărilor;
• Asigura derularea potrivită a contractelor cu clienții deja existenți;
• Transmite oferte către potențiali clienți.
Cerințe:
• Constituie un avantaj experiența anterioară;
• Cunoștințe de operare calculator: Word, Excel, programe de editare – nivel avansat;
• Cunoștințe de limba engleza – nivel mediu sau avansat;
• Excelente abilități de negociere, comunicare persuasivă, perseverență;
• Inițiativă;
• Capacitate de analiză logică a situațiilor și informațiilor;
• Integritate profesională;
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Oportunități de dezvoltare profesională, programe de training.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳